Korduma kippuvad küsimused

  1. Sooviksin tellida E-poest  kaupa, kui kaua võtab aega kättetoimetamine?
    Peale Lepingu jõustumist toimetatakse tooted Teile kohale kasutades Teie poolt valitud tarnetingimust. Laosolevate kaupade tarne on Eesti piires üldjuhul 1-3 tööpäeva. Juhul, kui Teie poolt tellitud toodet ei ole laos ja see tuleb spetsiaalselt tarnijalt tellida ning on ilmne, et toote kohaletoimetamine toote kirjelduses määratud tarnetähtaja jooksul ei ole võimalik, ning muudel juhtudel, kui toodete tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Suusakeskuste AS ei vastuta, teatame sellest Teile Teie poolt tellimuse vormistamisel teatatud kontakttelefoni või elektronposti teel 2 tööpäeva jooksul arvates Lepingu jõustumisest, ühtlasi anname teada Teie poolt tellitud toote kohaletoimetamise tähtaja.
  2. Miks ma pean märkima tellides oma telefoninumbri?
    Kliendikontaktid on vajalikud Teie poolt ostetud toodete kiireks ja häireteta kohaletoimetamiseks, vajadusel saame nende kaudu Teiega ühendust võtta.
  3. Tahaksin enne tellimist kaupa näha ja katsuda. Kas ma saaksin Teie juurde kontorisse või kauplusesse tulla ja kaupu vaadata?
    Kaubaga saab enne ostu sooritamist tutvuda  Kuutsemäe ja Tartu suusapoodides. Kuivõrd tootevalik võib kaupluste lõikes erineda, siis palume enne tootega tutvuma tulemist kindlasti kauplusest täpsustada toote olemasolu.
  4. Saatsin Teile e-maili, vastust aga ei ole veel saanud!?
    Vastame aadressil skishop@kuutsemae.ee laekunud kirjadele 1 tööpäeva jooksul. Juhul kui te pole meilt selle aja jooksul kirja siiski saanud, on ilmselt tegemist mingi tehnilise veaga. Antud juhul soovitame olla kannatlik ja võimalusel saata meile kordusmail.
  5. Kas tellimusi võib esitada ka telefoni teel, kas konsultatsiooni ka telefoni teel saab ja mis on Teie tööaeg?
    Rossignol e-pood on avatud 24h teenindades kliente vaid interneti teel.